להצעה:
0559395724

הגדלת חיבור חשמל

זקוקים להגדלת חיבור חשמל בדירה? צורכים יותר מידי חשמל והפקק קופץ? רוצים להתקין כיריים חשמליות רק אין לכם תלת פאזי בדירה? הגיעה הזמן לשדרג את מערכת החשמל בבית ובעסק!

הגדלת חיבור חשמל נדרשת במצבים בהם אנו רוצים להגביר את זרם הדירה מ-25 אמפר ל-40 אמפר או כאשר אנו מעוניינים בהתקנת חיבור תלת פאזי לארון החשמל.

רוצים הצעה להגדלת חיבור חשמל? חייגו אלינו כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

למעשה, ככל שצריכת החשמל הביתית שלנו מסיבית יותר, כך אנו צריכים הספק גדול יותר של חשמל.

לפני שמבצעים את תהליך ההגדלה, חשוב להתייעץ עם חשמלאי מוסמך בהתאם לגודל החיבור לו אתם זקוקים ובהתאם לצרכים הקיימים והעתידיים שלכם ושל בני הבית.

המצבים העיקריים בהם נרצה לבצע הגדלת חיבור חשמל היא בזמן שיפוץ או שדרוג הבית, ”הפסקות“ חשמל קצרות נגרמות בדרך כלל כתוצאה מעומס או בעת רכישת מכשיר חשמלי שצורך המון המשנה לגמרי את הספק צריכת החשמל הביתית.

הגדלת לוח חד פאזי לתל פאזי בדירה באיזור המרכז
הגדלת לוח חד פאזי לתל פאזי בדירה באיזור המרכז

הגדלת חיבור חשמל – מה האפשרויות הקיימות?

קיימות שתי אפשרויות עיקריות:

  1. מ-25 ל-40 אמפר – במצב זה החיבור יישאר חד פאזי אבל יוכל לספק הספק חשמל הגדול יותר ממה שהדירה או הבית קיבלו עד עכשיו. כלומר במקום 25 אמפר, 40 אמפר.
  2. מחד פאזי לתל פאזי – את החיבור חשמל החד פאזי, יחליף החשמלאי בתלת פאזי. כל חיבור בהספק של 25 אמפר, כלומר סך הכל נקבל 75 אמפר(3 חיבורים). יש אפשרות גם להגדיל חיבור חשמל תלת פאזי להספק שהוא גדול יותר, כלומר 40 או 63 אמפר לכל פאזה, בסך הכל 120 או 189 אמפר(בדרך כלל מצוי בבתים גדולים, במפעלים או מבני תעשייה). לרוב, גם שמדובר בבית קרקע עם צריכת חשמל גבוהה, אין צורך מיותר מ-3 פאזות של 40 אמפר כל אחת.
החלפת כל המאמ"תים בלוח להתאמה להגדלת החיבור חשמל
החלפת כל המאמ"תים בלוח להתאמה להגדלת החיבור חשמל

איך מתבצע תהליך ההגדלה?

למעשה יש כמה דרכים באמצעותן אנו יכולים להגדיל את החיבור חשמל בבית עוד לפני שבוחרים חשמלאי לביצוע העבודה. כלומר, קודם כל עלינו להסדיר את התשלום אל מול חברת החשמל באמצעות הטלפון או הדואר(תשלום אגרה). יש לשלם עבור הגדלת החיבור ובדיקה של המתקן, כאשר רק לאחר שהבדיקה מתבצעת ניתן יהיה להתקדם לשלב ההגדלה עצמו.

יש מקרים בהם נצטרך לבצע כל מיני שינויים במעגלים החשמליים הביתיים ושינויים בלוח החשמל כמו למשל החלפה של נתיכים, התקנה של חוטי חשמל מסיביים יותר, בדיקת תקינות הארקה, התקנה של מפסקים המגנים מפני התחשמלות ופעולות נוספות אותן רק חשמלאי מורשה עם רישיון בתוקף מוסמך לבצע.

החלפת לוח חשמל אחרי הגדלת חיבור חשמל בבית
החלפת לוח חשמל אחרי הגדלת חיבור חשמל בבית

כמה יעלה לי להגדיל את החיבור?

המחיר של ההגדלה מתחלק לשניים: תשלום לחברת החשמל בגין השירות והאגרה ותשלום לחשמלאי בגין ביצוע העבודה. האגרה על הגדלת החיבור לחברת החשמל נעה בין 3,000-5,000 ש“ח תלוי בגודל החיבור חשמל.

לגבי החלק השני של החיבור עצמו, שזה בעצם הפעולות הפיזיות שנעשים בדירה ובלוח חשמל,  אתר “חשמלאי שמציל“ נכנס לתמונה לתת הצעה משתלמת וזולה. אנו עובדים עם החשמלאים המובילים בישראל ומתחייבים לעבודה יסודית, יעילה ולא פחות חשוב בטיחותית.

באופן כללי, המחיר להגדלת חיבור חשמל משתנה ותלוי אם תצטרכו תיקונים, עבודות תשתית, הכנה של הלוח להגדלת החיבור ועבודות נוספות. ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת רק אחרי שהחשמלאי יבין בדיוק על מה מדובר וסדר גודל העבודה במקום. צרו קשר עוד היום!

דילוג לתוכן