להצעה:
0559395724

החלפת חוטי חשמל בדירה

עם הזמן חוקי ההתיישנות לא פוסחים גם על כל נושא החשמל בבית.

רוצים הצעה להחלפת חוטי חשמל בדירה? חייגו אלינו כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

החלפת חוטי חשמל בדירה הוא תהליך אותו מבצעים בדרך כלל בבתים, דירות ומשרדים שהתשתית חשמל שלהם ישנה מאוד.

אם בעבר חוטי החשמל היו מיוצרים מבד, היום מייצרים חוטי חשמל ממתכת בשילוב פלסטיק עמיד.

עם הזמן, חוטי הבד מתחילים להתפורר ולגרום להמון סוגים של בעיות ותקלות כמו למשל קצרים במערכת החשמל ולעתים לתקלות מסוכנות במיוחד.

לכן, אם אתם גרים בבית ישן, מאוד מומלץ לקרוא לחשמלאי שיבדוק האם יש צורך בהחלפת החוטים הישנים לחדשים.

החלפת החוטים בבית מהלוח ועד הנקודות בבית
החלפת החוטים בבית מהלוח ועד הנקודות בבית

החלפת חוטי חשמל בדירה – מתי צריך לבצע?

יש כמה סימנים שיכולים להעיד על כך שהגיע הזמן להחליף את החוטים מעבר לעובדה שאתם גרים בבית או בדירה ישנה. הסימן הראשון הוא הצבע של חוטי החשמל. הסימן השני הוא הבידוד של החוטים. בעוד חוטי חשמל ישנים בצבע אדום או שחור ומבודדים בגומי שחור או כאמור מבדים ארוגים, חוטי חשמל מודרניים בצבעים כחול, חום, צהוב בשילוב פספוס ירוק.

כל חוט אחר מחייב בדיקה של חשמלאי מוסמך כדי לוודא שהם לא ישנים מדי. כאמור, חוטי חשמל ישנים עלולים לגרום לקצרים חשמליים. אין זה יעזור להחליף קטע מסוים בין הפקק בארון לאמצע החוט, אלא יש צורך בהחלפה של כל החוט מהנקודה בארון ועד השקע בקיר.

החלפת חוטי חשמל ישנים במשרד עם תקרה אקוסטית
החלפת חוטי חשמל ישנים במשרד עם תקרה אקוסטית

לפני ההחלפה אילו בדיקות יבצע החשמלאי?

חשמלאי מקצועי יבצע כמה בדיקות במערכת החשמל. ראשית עליו לבדוק את לוח החשמל. לוח חשמל חדיש הוא לוח המורכב מפקקים ולא מנתיכים ישנים. כלומר, הלוח חייב לשלב מפסק פחת תקין. במידה ומדובר בלוח חשמל ישן, מומלץ מאוד להחליפו בחדש.

הבדיקה השנייה שהחשמלאי יבצע עבורכם לפני ההחלטה להחליף את חוטי החשמל בדירה, היא בדיקת קורוזיה בחוטי חשמל עצמם ובמגעים המגיעים לשקעי החשמל ולנורות(אם יש חוטי חשמל שקצת שרופים מומלץ לבצע בהקדם החלפה של כל חוטי החשמל בדירה).

בנוסף, החשמלאי יבדוק את השקעים על פי התקן במדינת ישראל, יבצע הדמיה תרמית כדי לוודא שלוח החשמל, השקעים, החוטים והמתגים לא מתחממים. יחד עם זאת, על החשמלאי לבדוק את העומס החשמלי ושהפקקים ושאר האביזרים תואמים לעומסי החשמל בבית מודרני.

מחפשים חשמלאי בודק או חשמלאי מוסמך? בדיוק כאן אנחנו באתר ”החשמלאי שמציל“ נכנסים לתמונה. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, לקבל הצעת מחיר משתלמת, ייעוץ מקצועי ללא תשלום ולקבל החלטה צרכנית נבונה.

החלפת החוטים בבית מהמתגים בקירות ועד הלוח
החלפת החוטים בבית מהמתגים בקירות ועד הלוח

כמה יעלה לי לבצע החלפה של החוטים בבית?

חיווט מחדש לחוטי החשמל בבית הוא תהליך מורכב משום שהחשמלאי מאתר את כל הקווים שעוברים בתוך הקירות ומתחת לרצפות ועליו למשוך את החוטים החוצה ולהשחיל חוטים חדשים. על החשמלאי להעביר את החוטים בכל הצמתים ובקופסאות הביקורת.

במידה ותרצו לבצע עבודות חשמל ותיקוני חשמל נוספים, כמובן שזה בדיוק הזמן המתאים כמו למשל הזזת נקודות חשמל, הגדלת חיבור לתלת פאזי וכדומה. מכיון ומדובר בעבודה מורכבת מומלץ מאוד להיעזר בחשמלאי מוסמך ומקצועי. העלות של החלפת החוטים משתנה בהתאם לכמות החוטים שיש להחליף ולרמת מורכבות העבודה. לפרטים נוספים ולקבל הצעות מחיר, צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור.

דילוג לתוכן