להצעה:
0559395724

החלפת פקק בלוח חשמל

אחת הפעולות הנפוצות בקרב תיקוני החשמל ושינויים בארון חשמל, זה החלפת פקק בלוח.

רוצים הצעה להחלפת פקק בלוח חשמל? חייגו אלינו כבר עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

הפקק מכונה גם נתיך, פיוז או מאמ“ת – מפסק אוטומטי מגנטי תרמי.

כל לוח חשמל ביתי מורכב מכמה מאמת“ים וכל מאמ“ת אחראי על אזור או חלל ספציפי.

המטרה של המאמת“ים הללו היא להגן מפני עומס יתר כתוצאה משימוש בכמה מכשירי חשמל במקביל ולמנוע קצר חשמלי.

החלפת פקק נדרשת כאשר אחד או יותר מהמאמת“ים הללו נשרף או כאשר הפקק ’קופץ‘ ומנתק את הזרם החשמלי באופן קבוע.

החלפת מאמ"תים שרופים בלוח בבניין משרדים
החלפת מאמ"תים שרופים בלוח בבניין משרדים

החלפת פקק בלוח חשמל – באיזה מצבים צריך להחליף

כאשר יש צורך בהחלפה של אחד או יותר מהמאמת“ים הללו חובה להזמין חשמלאי מוסמך ולא לבצע את ההחלפה בעצמכם. אם זיהיתם ריח שרוף מארון החשמל, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לקחת סיכון.

תפקיד החשמלאי במצב זה הוא להדליק את כל האורות ואת מכשירי החשמל בבית, להוריד ולהרים כל מאמ“ת בלוח החשמל או באזור הספציפי של התקלה או בכל האזורים בבית. כך בעצם יוכל החשמלאי להבין אילו מכשירי חשמל קשורים לאותו מאמ“ת ואיזה מאמת“ים עובדים או תקולים בשביל להחליפם.

מאמ“ת/פקק שאינן תקין ומקצר, דורש החלפה או במצבים מסויימים יש צורך להחליף את המוצר החשמלי שגורם לקצר. ניתן גם למקסם את התהליך ולכתוב מעל כל מאמ“ת על איזה אזור הוא אחראי.

בדיקת הפקקים בלוח לזיהוי פקקים שרופים
בדיקת הפקקים בלוח לזיהוי פקקים שרופים

דגשים חשובים בהחלפה של הנתיכים(מאמ"תים)

קניתם מוצר חשמלי חדש והפקק קופץ? יש ריח שרוף? מה שהרבה פעמים קורה הוא שהמאמ“ת שקשור לאותו מוצר חשמלי בין אם זה מכונת כביסה, מזגן או מדיח כלים פשוט לא עומד בעומס ויש צורך להחליף פקק או להגדיל את הזרם של כל הבית.

לא תמיד אפשר להעלות את דרגת הפקק סתם כך על דעת עצמנו. חשמלאי מקצועי ואחראי עובד רק לפי החוקים הכתובים בספר חוקי החשמל ומיידע את הלקוח שלא להשתמש במוצר עד שמגיע חשמלאי מוסמך שיבדוק למה זרם וצריכת החשמל פתאום ’קפצה‘.

כמעט כל שינוי במערכת החשמלית או בצריכת החשמל הביתית מחויב בייעוץ וסיוע של חשמלאי מוסמך. חשמל איננו משחק ילדים ומדובר בחיים שלכם. אצלנו תוכלו לקבל שירות מהיר ואדיב ממגוון החשמלאים המוסמכים שלנו, עם הידע והניסיון הדרושים לביצוע כל עבודות החשמל בבית או במשרד.

החלפת כמה פקקים בלוח חשמל פלסטיק
החלפת כמה פקקים בלוח חשמל פלסטיק

כמה יעלה לי להחלף מאמ“ת?

המחיר להחלפת מאמ“ת משתנה ותלוי בתקלה ובכמות המאמת“ים שיש להחליף. זקוקים לחשמלאי לביצוע העבודה? בדיוק כאן אנחנו באתר ”החשמלאי שמציל“ נכנסים לתמונה. דרכנו תוכלו לקבל הצעות מחיר מסודרות לכל עבודת חשמל הנצרכות בלוח כולל החלפת פקקים ואפילו החלפה של כל לוח החשמל. בנוסף, ניתן לשלב בתהליך עבודות חשמל נוספות בבית כמו בדיקת תקינות לוח חשמל, בדיקת הארקה, הוספת נקודות חשמל, התקנת שעון שבת אוטומטי לדוד ועוד. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם וכמובן לתת לכם ייעוץ חינם ללא עלות.

דילוג לתוכן