להצעה:
0559395724

התקנת טיימר לדוד שמש

הטיימר אחראי על שעות ההפעלה של הדוד ולכן התקנת טיימר לדוד שמש מאפשרת לנו לחסוך בחשמל ולנתב את הפעילות של הדוד על פי הצרכים שלנו.

יש כל מיני סוגים של טיימרים לדוד וההמלצה שלנו היא להתקין טיימר דיגיטלי ולא אנלוגי.

הטיימר עובד ממש על אותו עיקרון של שעון שבת לדוד רק שהוא מותקן ביחד עם כפתור ההדלקה והכיבוי של הדוד.

התקנת טיימר לדוד שמש – יתרונות

  1. חיסכון אדיר בצריכת החשמל – את הטיימר אפשר לכוון בדיוק לכמה זמן שאנו רוצים שהוא יפעל ויכבה בצורה אוטומטית. לכן, הטיימר חוסך לנו שעות רבות של צריכה אנרגטית חשמלית ומונע מצבים שבהם אנו שוכחים את הדוד דולק.
  2. מתאים גם לכל סוגי הדוד- גם שמש וגם חשמל – יתרון נוסף הוא בכך שהטיימר מתאים לשני סוגי הדודים ולכן בעונת החורף הוא הופך להיות מאוד שימושי למי שיש דוד שמש.
  3. מייעל את התרמוסטט – התרמוסטט אחראי על פעולת החימום בתוך הדוד והוא זה שמאפשר לדוד להפסיק את את תהליך החימום, ברגע שהמים מגיעים לנקודת רתיחה, מה שבעצם מונע קצר חשמלי בגוף. הטיימר תומך בתהליך הזה משום שהוא מפסיק לחמם את המים, בדיוק בזמן שאתם מחליטים.
  4. מאריך את חיי הדוד – ככל שהדוד החשמלי עובד פחות, ככה הוא נשמר לזמן רב יותר. העמידות שלו מושפעת מכמות הזמן שהוא עובד. התקנה של הטיימר מפחיתה את היווצרות האבנית בדוד, מונעת בלאי וכך הוא מחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות יותר.

סוגי טיימרים

יש שלושה סוגים עיקריים של טיימרים שכדאי להכיר לפני שמבצעים רכישה.

האחד נקרא טיימר סטנדרטי מכני הפועל באמצעות כיוון שנתות המאפיינות את שעות היום. הורדה או העלאה של השנתות קובעת את זמן הפעולה של הטיימר.

הסוג השני נקרא טיימר דיגיטלי ומצורפת אליו סוללה המפעילה אותו. יש המון אופציות להגדיר את הטיימר בהתאמה לצורך.

יש גם טיימר אותו מפעילים באמצעות אפליקציה הנקרא טיימר חכם. היתרון של הטיימר החכם הוא בכך שאתם שולטים בהפעלה שלו גם מרחוק.

נניח ואתם נמצאים בעבודה ונתקעתם בפגישה. כלומר, אתם יכולים לאחר את הפעילות של הדוד על ידי לחיצת כפתור באפליקציה ותכנון הזמן מחדש.

כמה יעלה לי להתקין טיימר?

מחיר הטיימר אינו קשור למחיר ההתקנה ונקבע בנפרד.

לרוב תצטרכו לרכוש את הטיימר בעצמכם ולהזמין חשמלאי מוסמך להתקנתו.

המחיר משתנה ותלוי בחשמלאי שאתם בוחרים ובמורכבות ההתקנה.

כמובן שניתן לשלב פעולות נוספות בתהליך ההתקנה הקשורות למערכת החשמל הביתית כמו למשל בדיקת פחת בלוח, התקנת תנור אמבטיה לקראת החורף, תיקונים במערכת החשמל, התקנת גופי תאורה ועוד.

דרך האתר ”החשמלאי שמציל“ תוכלו לקבל הצעה משתלמת במיוחד, לחסוך זמן יקר ולהוזיל עלויות. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם!

דילוג לתוכן