להצעה:
0559395724

התקנת מנורת לד

אם שמתם לב, בעשור האחרון רואים שהשימוש במנורות לדים הולך וגובר ומנגד כבר כמעט ולא מייצרים את מנורות הליבון והפלורסנטים. התקנת מנורת לד היא פעולה הכוללת מספר שלבים עיקריים ביניהם מדידה וחיתוך של סרט הלד, חיבור הקונקטור למגעים, הדבקה של סרט הלד לפרופיל וחיבור הכיסוי והפקקים.

תהליך ההתקנה משתנה בהתאם לסוג המנורה וסוג הגוף כאשר קיימות מנורות לד עצמאיות, מנורות תלויות, נסתרות, מנורות קיר ועוד.

מנורות לדים תלויות בפינת אוכל במטבח
מנורות לדים תלויות בפינת אוכל במטבח

התקנת מנורת לד – יתרונות

היום כאשר משפצים או מעצבים את הבית מחדש, רוב הישראלים ייבחרו בגוף תאורה לד המשלב בתוכו מנורת לד המביאה איתה קשת רחבה של יתרונות.

  1. עמידות וחיסכון מהותי בצריכת החשמל – מבחינה מכאנית, מנורת לד מסוגלת לפעול 60,000 שעות לעומת נורות אחרות כמו ליבון למשל המחזיקה מעמד רק 1,000 שעות(כיום כמעט ולא מתקינים מנורות מהסוג הזה). מדובר בנורה חסכונית המסייעת לנו להוזיל בעשרות אחוזים את חשבון החשמל החודשי.
  2. גיוון – נורת הלד מגיעה במגוון רחב של גוונים ואפשרויות עיצוביות.
  3. בטיחות – רמת המתח של הנורה נמוכה והבטיחות גבוהה(אבל עדיין כשמבצעים התקנת מנורת לד עדיף לעשות זאת עם חשמלאי מוסמך עם ניסיון בהתקנת מנורות).
  4. אקולוגי – נורת הלד איננה פולטת חומרים מזהמים או קרינה מסוכנת וגם בקושי מתחממת, מה שמקטין את הסיכויים להתלקחות וחס ושלום שריפה בבית.
תאורה נופלת במטבח לכיוון הכיריים
תאורה נופלת במטבח לכיוון הכיריים

השלבים בתהליך התקנת המנורה

במידה ובחרתם בתאורת לד צמודה או תלויה, החשמלאי יוכל להתקינה על גבי תקרת גבס או בטון.

לפני תהליך ההתקנה יש לוודא שגוף התאורה מתאים לסוג הקיר הקיים בחלל. לאחר מכן תהליך התקנת מנורת לד כולל הרכבה של גוף התאורה על שולחן או משטח ישר אחר, ניתוק הזרם החשמלי המוביל לנקודת ההתקנה, סימון מיקום החורים לצורך קדיחה בקיר תוך הקפדה על כך שהקידוח אינו מתבצע בסמוך לצינורות החשמל, זאת בכדי שלא לפגוע בחוטים עצמם.

לאחר מכן על החשמלאי לקדוח חורים בתקרה ולהתקין דיבלים מתאימים להתקנת מנורת לד. השלבים הסופיים כוללים חיבור של חוטי החשמל לגוף התאורה עצמו והצמדת הגוף לתקרה או לקיר תוך הברגת הברגים.

תאורת לד נסתרת בתקרת גבס בבית יוקרתי
תאורת לד נסתרת בתקרת גבס בבית יוקרתי

בחירת חשמלאי מוסמך להתקנת תאורת לד

גם אם יש לכם ידיים של זהב, על פי חוק החשמל, אך ורק חשמלאי מוסמך עם רישיון יכול לבצע התקנת מנורת לד.

באתר ”החשמלאי שמציל“ תוכלו ליצור קשר עם חשמלאי מקצועי ואמין בדיוק לפי סוג ההתקנה שאתם צריכים. בין אם אתם צריכים להתקין נורה אחת ובין אם להחליף את כל הגופים והנורות בביתכם, כאן תוכלו לחסוך זמן יקר ולהוזיל את עלות העבודה בעשרות אחוזים.

החלפת נורת לד דורשת ידע מקצועי, מיומנות והבנה בתחום. דרכנו תוכלו בקלות ובמהירות לאתר חשמלאי מוסמך בהתאם לאזור המגורים שלכם ולקבל כמה הצעות מחיר מה שיסייע לכם לקבל החלטה צרכנית שקולה וטובה עבורכם.

אנו מבצעים את כל סוגי התקנת מנורות הלד, כולל התקנת מנורות ספוטים בהנמכות תקרת גבס בבית או במשרד. בנוסף, אנו מבצעים עבודות משולבות עם אנשי גבס לצורך ביצוע עבודות גבס שונות שמשלבות תאורות דקורטיביות בתקרה ובקירות.

מנורת לד צמודה לתקרה במקלחת
מנורת לד צמודה לתקרה במקלחת

כמה יעלה לי להתקין מנורת לד?

המחיר להתקנת מנורת לד משתנה ותלוי בסוג גוף התאורה, ברמת המורכבות של העבודה, האם יש צורך בפינישים נוספים ובכמות הנורות שיש להתקין(וגם כמובן גובה התקרה).

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר מסודרת אודות התקנת נורה ולפעולות נוספות אותן רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע כמו למשל התקנת פס לדים, בדיקת הארקה, חיבור חשמל לדירה חדשה וכדומה צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

 

גלריית תמונות של מנורות לדים שונות

דילוג לתוכן