להצעה:
0559395724

התקנת שעון שבת לדוד

תהליך התקנת השעון הוא יחסית פשוט שחוסך לנו בסופו של דבר הרבה חשמל, זמן וכמובן כסף. היתרון שיש בהתקנת שעון שבת לדוד הוא בכך שאחריה לא נצטרך יותר לחכות למים החמים.

לפני שנעמיק ביתרונות חשוב להבין שיש הבדל בין טיימר לדוד שהוא שעון שבת לכל דבר, זאת בשונה משעון עצר שהתפקיד שלו לספור את הזמן לאחור(מצוי ברוב הבתים כיום).

כמובן שניתן להתקין גם טיימר על הבויילר עצמו אבל כל מה שהטיימר הזה עושה הוא לכבות את הדוד בצורה אוטומטית לאחר הזמן שהוגדר לו. לעומת זאת, שעון שבת הוא שעון קטן, אותו מתקינים ביחד עם מפסק הדוד והוא מאפשר לנו לתזמן את השעות בהם המים מתחממים.

שעון שבת לדוד מותקן בדירה
שעון שבת לדוד מותקן בדירה

התקנת שעון שבת לדוד – יתרונות שונות

  1. יעיל ושומר על הדוד לאורך זמן – לא רק שהשעון חוסך מאיתנו את פעולת הדלקת הדוד כי הרי גם ככה יש לנו כל כך הרבה דברים לזכור ביום יום שלנו, אלא הוא גם מתכבה מעצמו.
  2. חיסכון בחשמל – בצורה כזו הדוד מתכבה בעצמו לפי הזמן שאתם קובעים ואז אין סיכוי שתשכחו את הדוד דולק, מה שבטח כבר קרה לכם לא פעם ולא פעמיים. כשאנו שוכחים את הדוד דולק הוא פועל שלא לצורך ואז אנחנו גם מבזבזים חשמל וגם שוחקים אותו.
  3. מתאים לכל סוגי הדוד – השעון מתאים גם לדוד חשמל וגם לדוד שמש, כך, שהתקנת שעון שבת לדוד משתלמת בהחלט!

מה ההבדל בין שעון שבת למתג חכם?

מפסק חכם בעצם מותקן על גבי הקיר והוא זה שמחליף את המתג האדום שכולנו מכירים. המפסק פועל על WIFI אלחוטי ומאפשר לנו לשלוט מרחוק על הדוד.

למשל, אם אנחנו נמצאים בעבודה ורוצים שיהיו לנו מים חמים שנחזור בעוד שעה, אפשר להדליק את הדוד דרך המפסק החכם באמצעות האפליקציה שמותקנת על הסמרטפון שלנו. ההבדל בין שני הפתרונות הוא שבאמצעות המפסק החכם אנחנו שולטים בשעה בכל יום מחדש וזה יתרון בעיקר עבור מי שמתקלח כל פעם בשעות אחרות.

השליטה באמצעות המפסק החכם לדוד עולה כי למעשה לרובנו הלו“ז משתנה ולפעמים יש לנו פגישה או תור לרופא. אז במקום שנצטרך לשנות את הטיימר(שעון שבת לדוד) מה שכנראה נשכח לעשות, יש לנו את האפליקציה.

האמת היא שקשה לענות מה עדיף ולא כל אחד אוהב להתעסק על כל שטות עם הסמרטפון ולכן זה עניין של העדפה אישית.

בנימה זאת גם נזכיר שימוש נוסף של המפסק, הוא המפסק החכם לתריס חשמלי, שגם בדומה לדוד מתוזמן מתיי להוריד או לעלות את התריס – מתאים במיוחד לציבור השומר מסורת שמעוניין בפתיחת התריסים בשבת.

שעון שבת לדוד שמש וחשמל כולל מפסק
שעון שבת לדוד שמש וחשמל כולל מפסק

החסרונות בשימוש בשעון חכם זה שהוא תלוי באינטרנט האלחוטי בבית, שלפעמים גורם לו לא לעבוד.

כמה בערך יעלה לי להתקין שעון לדוד?

המחיר הן של שעון שבת לדוד והן של מפסק חכם לדוד משתנה בהתאם לסוג המפסק. כמובן שההתקנה לא כוללת את מחיר המוצר עצמו. המחירים נעים בין 280-390 ש“ח. כמובן שמומלץ להזמין חשמלאי מקצועי מוסמך לביצוע התקנת שעון שבת לדוד, שכן מדובר בהתעסקות עם חוטי חשמל.

אצלנו באתר ”החשמלאי שמציל“. תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה ומשתלמת הן להתקנת שעון שבת לדוד והן להתקנת שעון חכם. צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת הצעה.

שאלות נפוצות על התקנת שעון שבת לדוד

איך מתקינים שעון שבת לדוד?

חשוב לציין שלהתקין שעון שבת זה התעסקות עם חשמל, ובעדיפות ראשונה זה להביא חשמלאי מוסמך ולא לחסוך את זה. בכל אופן אם החלטתם להתקין בעצמכם, תוכלו לעיין בדף חיבורים שקיבלתם עם השעון שקניתם שמראה לכם לאן לחבר את המינוס הכחול, ואת הפלוס החום וכמובן את הארקה. שימו לב להוריד את הפקק של הדוד בלוח לפני שפותחים את הנקודה.

האם להתקין שעון שבת לדוד או טיימר לדוד?

התשובה היא פשוטה והיא תלויה בשימוש שלכם. אם אתם צריכים רק הדלקה לאורך זמן מסויים שאתם קובעים, אז לוקחים את הטיימר, שהוא בעצם מדליק את הדוד ובספירה לאחור מכבה אותו. אם אתם רוצים לכוון שהדוד ידלק בשעות מסויימות במשך היום, תוכלו להשתמש עם שעון השבת לדוד, או לחילופין המתג החכם לדוד שעובד דרך אפליקציה.

דילוג לתוכן