להצעה:
0559395724

התקנת שקע לכיריים חשמליות

צריכים להתקין כיריים חשמליות? זקוקים להתקנת כיריים אינדוקציה תלת פאזי? רוצים לעשות שקע תלת פאזי לכיריים? שקע שוקו או סיקו? זקוקים להשחלת חוטים לשקע כיריים חשמליות? פנו למוסמכים בתחום!

צרו איתנו קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר משתלמת וייעוץ להתקנת כיריים חשמליות!

התקנת שקע לכיריים חשמליות על ידי חשמלאי מוסמך עם רישיון - מחירים נמוכים וביטחון מלא!
התקנת שקע לכיריים חשמליות על ידי חשמלאי מוסמך עם רישיון – מחירים נמוכים וביטחון מלא!

ישראלים רבים מבינים את היתרונות הרבים של כיריים חשמליות ומחליטים לוותר על כיריים גז ולעבור לכיריים חשמליות או כיריים מסוג אינדוקציה. רוב סוגי הכיריים החשמליות והאינדוקציה מצריכים התקנת שקע לכיריים חשמליות שיתאים לכיריים. לפני ההתקנה והרכישה של הכיריים עצמם יש שלושה דברים שאתם חייבים לבדוק!

  1. האם יש תשתית חד פאזי או תלת פאזית.
  2. מה גודל החיבור הראשי שלכם בלוח.
  3. האם יש צורך בשקע מיוחד לכיריים החשמליות.

במידה והתשתית הקיימת אצלכם בבית היא חד פאזית, תוכלו לראות שהמפסק הראשי בלוח הוא בודד. לעומת זאת, במידה והתשתית היא תלת פאזית, תוכלו לראות שהפקק הראשי בלוח החשמל רחב ומשלב שלושה פקקים.

כיריים חשמליות מותקנות על שיש במטבח
כיריים חשמליות מותקנות על שיש במטבח

התקנת שקע לכיריים חשמליות – גודל חיבור דרוש

עוד משהו שחייבים לדעת לפני התקנת שקע לכיריים חשמליות הוא גודל החיבור שיש לכם והנתיך אותו יש להתקין לנקודת החשמל בכיריים. מה זה אומר? על פי החוק חל איסור שנחיל בלוח יהיה שווה או גבוה מהערך של הפקק הראשי.

כלומר, אם הערך בלוח החשמל שלכם הוא 25 אמפר אז לא ניתן לחבר כיריים או כל מכשיר חשמלי שמחייב 25 אמפר. יחד עם זאת, במידה ויש לכם תשתית תלת פאזית אבל השקע הינו חד פאזי, יהיה צורך להתקין נקודת חשמל תלת פאזית לכיריים החדשות(התקנת שקע תלת פאזי לכיריים חשמליות).

רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע את ההחלפה הזו בתוך צנרת קיימת מחד פאזי לתלת פאזי. תהליך ההחלפה יכול להתבצע בשתי שיטות: האחת הוצאת כל קו החשמל החוצה והשחלת 2 גידים למעגל שכבר קיים והשנייה על ידי השחלת כבל 5 גידים.

במידה ואין לכם בכלל תלת פאזי בדירה, תצטרכו להזמין חשמלאי מוסמך להתקנת חשמל תלת פאזי, כולל אישור הגדלת אמפר בחברת חשמל.

כיריים קרמיות לוהטות לחימום מהיר לפי הצורך
כיריים קרמיות לוהטות לחימום מהיר לפי הצורך

מה ההבדל בין כיריים חשמליות לכיריים אינדוקציה?

גם כיריים אינדוקציה וגם כיריים חשמליות מופעלות על חשמל, לעומת כיריים הפועלות על גז אותן כולנו מכירים. בעוד כיריים חשמליות מופעלות על ידי סליל מפותל בתור אובייקט החימום, זרם חשמלי עובר דרך הסליל ליצירת חום, כיריים אינדוקציה לא מייצרים את החום בכוחות עצמם, אלא בעזרת שדה מגנטי מהיר שמוביל לזרם חשמלי במחבת או בסיר היוצרים חום וכך המזון מתחמם.

מבחינת ביטחון וחיסכון בחשמל, כיריים אינדוקציה מומלצים יותר. קיימים עוד מספר יתרונות לשני סוגי הכיריים – חשמליות ואינדוקציה:

  1. פיזור חום מלא ואחיד.
  2. עמידות.
  3. קל לתחזוקה.
  4. קל לשימוש.
כיריים אינדוקציה מותקנות במטבח עם שקע תלת פאזי
כיריים אינדוקציה מותקנות במטבח עם שקע תלת פאזי

החשיבות של בחירת חשמלאי מוסמך להתקנת הכיריים

באתר ”החשמלאי שמציל“ תוכלו ליצור קשר עם חשמלאי מקצועי בדיוק לפי סוג העבודה שאתם צריכים ברמת זמינות גבוהה, גמישות, מקצועיות ומחיר הוגן ללא פשרות. התקנת שקע תלת פאזי לכיריים חשמליות איננה משחק ילדים ודורשת ידע, מקצועיות והבנה בתחום החשמל על כל שלביו.

למעשה, דרך האתר תוכלו לקבל הצעה משתלמת מחשמלאי מוסמך בהתאם לאזור המגורים שלכם ולקבל הצעת מחיר באופן מהיר שיאפשר לכם לקבל החלטה שקולה ומקצועית.

כיריים חשמליות עם שקע תלת פאזי
כיריים חשמליות עם שקע תלת פאזי

מה המחיר להתקנת שקע לכיריים חשמליות?

המחיר לעבודה מהסוג הזה משתנה ותלוי ברמת המורכבות שלה ובסוג הכיריים שבחרתם להתקין.

אם הכיריים מתאימות לחד פאזי, אז מחברים את הכיריים לשקע רגיל שהוא כמובן חייב להיות שקע כוח שמורכב מחוטים בעובי 2.5 לעומת שקע רגיל שמורכב לחוטים בעובי 1.5.

אם אין שקע כוח או לחילופין שקע תלת פאזי, יש להשחיל מחדש חוטים מהארון לכיוון השקע עצמו.

כמו כן יש לקחת בחשבון את המרחק של נקודת החשמל מארון החשמל, שגם היא גורם לשינוי המחיר.

עקרונית העלות הממוצעת של ההתקנת השקע תלת פאזי היא 500-800 שח.

שימו לב שצריך מקום בלוח לעוד מפסק גדול תלת פאזי שיהיה מחובר רק לכיריים. במידה ואין מקום, יש צורך להוסיף לוח משני קטן וזה עוד משהו שמגדיל עלויות.

לעיון במחירים מומלצים להתקנות כיריים חשמליים או אינדוקציה, תוכלו להיכנס לדף מחירון עבודות חשמל באתר ולקבל אינדיקציה כללית על המחירים השונים.

צרו קשר להצעה משתלמת

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר מסודרת אודות התקנת הכיריים החשמליות או האינדוקציה, ולפעולות נוספות אותן רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע כמו למשל הגדלת חיבור חשמל, תיקון דוד שמש, התקנת שעון שבת לדוד ועוד, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

דילוג לתוכן