להצעה:
0559395724

חיבור חשמל לדירה חדשה

ביצעתם בנייה של בית פרטי? איזה כיף! אז עכשיו הגיע החלק הכי חשוב שהוא חיבור החשמל לבית! חיבור חשמל לדירה חדשה הוא תהליך שמתחיל בהזמנת החיבור דרך חברת החשמל ומסתיים באספקת החשמל דרך המערכת החשמלית אלינו הביתה.

רוצים הצעה לחיבור חשמל? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

יש מגוון די רחב של פעולות שעלינו לבצע בכדי שהחשמל יעבור אלינו הביתה, בעיקר אם מדובר באזור מגורים חדש לגמרי בו יש להקים את רשת החשמל מיסודה.

בין השאר התהליך כולל מתיחה של קווי החשמל במתחים גבוהים ונמוכים, התקנת שנאים וחיבור הדירה או הבית לאותה רשת. לעתים, כאשר מדובר ברשת חשמלית קיימת יש לבצע תוספות או שינויים.

בית פרטי בבניה בתהליך חיבור לחברת החשמל
בית פרטי בבניה בתהליך חיבור לחברת החשמל

חיבור חשמל לדירה חדשה – אישורים ודרישות שונות

לפני שמגישים בקשה לחיבור, יש להצטייד באישור הנקרא היתר בניה או אישור המעיד על התחלת עבודות חשמל למבנה מהוועדה המקומית, זה נקרא טופס 2. מדובר במשהו שמאוגד בחוק ולכן חברת החשמל לא יכולה להתחיל בעבודות לפני שמעבירים לה את האישורים הללו.

השלבים הבאים כוללים ביצוע הזמנת חיבור, בדיקות הנעשות על ידי חברת החשמל בעצמה, תכנון ותיאום החיבור בהתאם לזמן שמתאים לכם. את ההזמנה ניתן לבצע בטלפון, בדואר או דרך משרדי חברת החשמל. לאחר התיאום תדרשו לשלם מקדמה של 10% מהתשלום הכולל.

במקרה וביצעו לכם ניתוק בזמן שיפוץ הבית, אחרי השיפוץ תוכלו לפנות לחשמלאי לחיבור חשמל מחדש אחרי שיפוץ או בניה והוא ידאג לכם לחיבור מחדש מול חברת החשמל.

סידור חוטי החשמל בארון להכנת החיבור לחברת חשמל
סידור חוטי החשמל בארון להכנת החיבור לחברת חשמל

אילו עבודות מחייבות חשמלאי בדרך לחיבור?

בזמן שמתבצעות העבודות לאספקת החשמל למונה החשמל של הבית, יש להתקין מונה בפילר מונים בתוך גומחה מיוחדת. את הגומחה יכול להכין אך ורק חשמלאי מורשה. כלומר, חברת החשמל איננה אחראית לכך ולכן יש לפנות לחשמלאי מקצועי להתקנת מונה ולחיבור של כבל בין הפילר לבין הבית להשלמת חיבור החשמל לבית חדש.

בדיוק כאן אנחנו ב“חשמלאי שמציל“ נכנסים לתמונה. אנו עובדים עם החשמלאים המובילים בישראל. דרכנו תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר לחיבור החשמל לבית, להתרשם, לנתח, להשוות ולקבל החלטה צרכנית חכמה עבורכם. חיסכון בזמן ואנרגיה תוך ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר!

הכנת תשתיות חשמל במשרד בשיפוץ לפני חיבור לחברת חשמל
הכנת תשתיות חשמל במשרד בשיפוץ לפני חיבור לחברת חשמל

כמה יעלה לי לחבר את החשמל לבית בבניה?

המחיר לחיבור משתנה ומתחלק לכמה חלקים:

  1. תשלום מקדמה לחברת החשמל, 10% מהסכום הכולל.
  2. חשבון השלמה של 70% לחברת החשמל מערך ההזמנה.
  3. תשלום לחשמלאי שהזמנתם על ביצוע עבודות חיבור החשמל לבית שתוארו לעיל.
  4. יתרת 30% מערך ההזמנה תוך 14 ימים עם סיום העבודות לצורך עבודות החיבורים שהתבקשו בהזמנה.

לאחר ההזמנה יש לצרף את האישור של אספקת החשמל למבנה המכונה גם אישור טופס 4 או תקנה מספר 5 שמונפק על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובניה.

הבדיקה הזו גם נעשית באמצעות החשמלאי שבחרתם ולעתים כרוכה בתשלום נוסף. במידה ויש ליקויים אשר מונעים את האפשרות לבצע חיבור חשמל סופי למערכת החשמל, יש לבצע תיקונים באמצעות חשמלאי מורשה שיבדוק שוב את המתקן מה שיגרור תשלום נוסף הן לחשמלאי והן לחברת החשמל לביקורת נוספת.

לעתים יש צורך לבצע שינוי או תוספת בחיבור שכבר קיים תקופה ואז יש לבצע את ההזמנה ככתוב לעיל על פי התקנות ולהצטייד גם כן באישורים המתאימים.

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת

באתר "החשמלאי שמציל" תוכלו לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת לביצוע חיבור חשמל לבית אחרי בניה, כולל תכנון, חיווט והנחת כבלים לפני יציקה. התקשרו עוד היום לקבלת הצעה מתאימה.

דילוג לתוכן