להצעה:
0559395724

חשמלאי חירום

זקוקים לחשמלאי חירום? יש לכם קצר בלוח? נשרפה לכם נקודת ביקורת? צריכים חשמלאי דחוף באמצע הלילה? אין חשמל בחלק מהדירה? יוצא עשן מהלוח חשמל? פנו עכשיו לחשמלאי מוסמך זמין!

צריכים דחוף חשמלאי למצבי חירום? חייגו עכשיו ונגיע מייד! 0559395724

חשמלאי חירום מוסמך פנוי לכל קצר בכל שעה - מחירים זולים
חשמלאי חירום מוסמך פנוי לכל קצר בכל שעה – מחירים זולים

יצא לכם בטח להגיע למצב שבו החשמל בבית נופל ומסרב לעלות חזרה? מריחים פתאום ריח שרוף מהארון חשמל? אין ספק שבמצבים אלו תחפשו חשמלאי חירום שיגיע אליכם בזמן הכי מהיר שאפשר.

חשמלאי למצבי חירום הוא בעל מקצוע לו אנו זקוקים במצבים של תקלות לא צפויות וכאשר אין אנו יכולים לדחות את התיקון או הטיפול בבעיה הקשורה כמובן למערכת החשמל.

לרוב מדובר בחשמלאים הפועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע במטרה לספק לקהל הלקוחות שלהם מענה מלא תוך שמירה על גמישות ומענה מהיר לצורך פתירת התקלה.

בשונה מהתקנת שקע חשמלי בקיר בסלון, החלפת לוח בארון החשמל הביתי לארון עם מערכת חשמל חכמה, כאשר אנו זקוקים לחשמלאי באופן בהול, מדובר בתקלה חמורה כמו למשל קצר בחשמל, קרע בחוטי חשמל, שריפה של גוף החימום בדוד ועוד. לכן, כאשר אנו זקוקים לחשמלאי באופן דחוף, אין זמן להתלבט ויש לקבל החלטה כאן ועכשיו.

חשמלאי מגיע באמצע הלילה לתיקון קצר בלוח חשמל ביחידת דיור
חשמלאי מגיע באמצע הלילה לתיקון קצר בלוח חשמל ביחידת דיור

חשמלאי חירום – נקודות שחשוב לדעת

יש לא מעט מקרים בהם אנו צריכים חשמלאי באופן דחוף בין אם מדובר במערכת החשמל הביתית ובין אם כתוצאה מחוטי חשמל גלויים או שקע שנשרף והותיר אחריו חלקי חשמל חשופים.

בכל אופן, בהיותכם בוחרים חשמלאי חירום SOS שיטפל בתקלה דחופה, עליכם להכיר את רמות ההסמכה השונות של מקצוע זה. למשל, כשמדובר בתקלה במכשיר חשמלי, בשקע, במנורה או בהחלפת שקע חשמלי, עלינו לבחור חשמלאי מוסמך שזה הרמה הסטנדרטית של רוב החשמלאים בארץ.

אך אם מדובר בתקלה בלוח החשמל עצמו, עלינו לבחור חשמלאי בכיר. למעשה, חשמלאי מוסמך וחשמלאי בכיר הן רק 2 מתוך 12 דרגות מקצועיות של חשמלאים במדינת ישראל.

דרגת החשמלאי מושפעת מהוותק שלו, מההכשרה שעבר ומהעבודות שכל חשמלאי מוסמך לבצע בפועל. חשמלאי מוסמך, זה החשמלאי שבדרך כלל יצא לקריאות חירום.

לכן, לפני שבוחרים חשמלאי עלינו קודם כל להבין את סוג התקלה ולבדוק איזו הסמכה או דרגה של חשמלאי עלינו לבחור.

פתיחת קריאה לחשמלאי דחוף בגלל גוף תאורה שנשרף מקצר
פתיחת קריאה לחשמלאי דחוף בגלל גוף תאורה שנשרף מקצר

מדוע חייב להזמין אך ורק חשמלאי מוסמך עם רישיון

אנו עושים שימוש יומיומי קבוע במגוון רחב של מכשירי חשמל ומערכות חשמליות. בעזרת אותה מערכת אנו מכבסים, צופים בטלוויזיה, משתמשים במחשב, מטעינים מכשירים סלולאריים, מדליקים את האור, פותחים וסוגרים את השער החשמלי, פותחים וסוגרים את התריס חשמלי, מדליקים את הדוד לקבלת מים חמים ועוד קשת רחבה של פעולות.

כאשר נוצרת תקלה בין אם מדובר במכשיר אחד הקוטע את אותן פעולות ובין אם במערכת כולה או קצר חשמלי בשקע, קיימת סכנה בטיחותית לכל דבר.

דרכנו תוכלו להזמין חשמלאי חירום SOS שגיע בכל שעה לכל נקודה בארץ ויפתור לכם את התקלה במהירות ובנחישות.

קריאת חירום לחשמלאי אחרי שריפה בלוח חשמל
קריאת חירום לחשמלאי אחרי שריפה בלוח חשמל

כמה יעלה לי לקרוא לחשמלאי חירום?

המחיר לקריאת חשמלאי חירום משתנה ותלוי רבות בסוג התקלה, במורכבות התקלה, בזמן שבו אתם קוראים לחשמלאי ועוד(כמובן שבלילה המחירים קופצים). באופן סטנדרטי המחיר להזמנת חשמלאי חירום נע בין 250 ל350 שח, כאשר אם התיקון הוא פשוט ולא מצריך החלפת חלקים אז לרוב המחיר יסתיים בעלות הביקור.

דרך האתר ”החשמלאי שמציל“ תוכלו להזמין חשמלאי מקצועי בהתאם לצרכים שלכם ועל פי המיקום הגיאוגרפי בו אתם גרים. לקבלת הצעות מחיר ומענה על שאלות נוספות צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה והרבה מאוד כאבי ראש ולהוזיל את עלות התיקון בעשרות אחוזים. צרו קשר עוד היום.

שאלות נפוצות על הזמנת חשמלאי חירום

האם חשמלאי חירום עובדים גם בלילה?

כמובן! חלק בלתי נפרד משירותי החירום הוא השירות המהיר בלילה כשהלקוח בלחץ מקצר חשמלי או נפילת חשמל שלא מסתדרת.

המחיר לחשמלי בלילה הוא שונה מהמחירון הממוצע?

בהחלט כן. להוציא חשמלאי מהבית בשעה מאוחרת או באמצע הלילה, מן הסתם תעלה את המחיר הממוצע להזמנת חשמלאי.

דילוג לתוכן