להצעה:
0559395724

חשמל חכם

במערכות החדישות שנוהגים להתקין בבתים חדשים בעיקר, משלבים בהתקנה חשמל חכם שבו אין מתגים ומפסקים, אלא בקרים הנמצאים בלוח החשמל הראשי (שלרוב ממוקם בכניסה לבית), בעוד במערכת החשמל הרגילה הזרם עובר ממקור החשמל בלוח דרך המתגים הפשוטים אותם אנו מכירים.

בחשמל חכם החיבור נעשה בין מקור החשמל לבין הבקר וכך נשלטים בעצם כל אביזרי ומוצרי החשמל הביתיים לרבות מנורות לדים, המזגנים, דוד החימום, התריסים, מערכת ההשקיה הביתית, השער החשמלי ועוד.

בעזרת אותה מערכת מתקדמת אנו יכולים לתת מענה למגוון רחב של סיטואציות בחיי היום יום שלנו כמו למשל, כאשר אנו חוזרים הביתה אחרי יום עמוס ולחוץ, התאורה שתחכה לנו תהיה רגועה, המזגן ידלוק בטמפרטורה המושלמת ואפילו הקומקום יחכה לנו עם מים רותחים להכנת קפה.

מערכת קומפלט להקמת בית חכם לשליטה על כל הבית
מערכת קומפלט להקמת בית חכם לשליטה על כל הבית

חשמל חכם – יתרונות שונים

למערכת חשמל חכם יש מגוון רחב של יתרונות במרחב הביתי:

  1. נוחות מירבית – בסופו של דבר, מערכת חכמה זו אמורה לשדרג את חיינו ולהפוך אותם לקלים ונוחים יותר. הרי לא מדובר במוצר זול או חד פעמי, אלא בהשקעה במערכת מתקדמת אשר תשרת אותנו לטווח הארוך. בעזרתה, אנו יכולים לשלוט בכל המכשירים החשמליים בביתנו ולהתאימם לצרכים שלנו והכל בלחיצת כפתור תוך שליטה מרחוק.
  2. חיסכון בחשמל – תוך זמן קצר נוכל להחזיר את ההשקעה הכספית משום שהמערכת הזו עוזרת לנו לחסוך לא מעט כסף בטווח הארוך. למעשה, אנו יכולים להדליק את הדוד באופן מדויק לפי הצורך שלנו, לתכנן את הפעלת המזגן בהתאם לכמות האנשים שיש בחדר ואף לכוון את זרימת האוויר בהתאם לצורך.
  3. להחליט שלפני שהשבת נכנסת, נכוון את התריסים החשמליים עם המפסק החכם שיהיו נמצאים בדיוק במקומם וכך גם את שאר המערכות החשמליות בביתנו. ברגע שאנו מתאימים כל מכשיר חשמלי לצרכים שלנו אנו יכולים להוזיל את עלות צריכת החשמל בעשרות אחוזים.
  4. אבטחה – בעזרת מערכת בית חכם אנו יכולים להגדיר מראש מצבים שונים של אבטחה כמו מצלמות ואזעקה במצבי חירום. ניתן מראש להגדיר שמצלמות האבטחה יפעלו מיד כאשר האזעקה פועלת.
שליטה מלאה בכל הבית דרך מסך אחד או דרך הסמארטפון
שליטה מלאה בכל הבית דרך מסך אחד או דרך הסמארטפון

שינוי המערכת רק בעזרת חשמלאי מוסמך לעבודה זו

לא כל חשמלאי יכול לבצע שדרוג של מערכת החשמל הקיימת למערכת בית חכם. בדיוק כאן אנחנו ב-”חשמלאי שמציל“ נכנסים לתמונה. דרכנו תוכלו לקבל ייעוץ חינם ולבצע הזמנה לביצוע שדרוג של מערכת החשמל הקיימת למערכת חכמה, לשדרג את איכות החיים שלכם, לחסוך זמן יקר ולהוזיל עלויות. נשמח להתאים לכם את המערכת החכמה בהתאם לצרכים שלכם.

כמה יעלה לי לשדרג את ביתי למערכת חכמה?

המחיר לשדרוג המערכת החשמלית הקיימת למערכת חכמה משתנה ותלויה במגוון רב של גורמים כמו כמות מכשירי החשמל עליהם אתם רוצים לשלוט, רמת המורכבות של העבודה בפועל, סוג המערכת שאתם בוחרים – קווית או אלחוטית, כמות התרחישים אותה אתם מעוניינים לבצע בזמן אמת ועוד. נשמח לספק לכם הצעת מחיר בהתאם לצרכים שלכם. חייגו אלינו עוד היום לייעוץ מקצועי.

שאלות נפוצות על התקנת חשמל חכם בבית

האם כדאי לעשות חשמל חכם בבית?

ברור שכדאי. אתם הופכים את הבית לחכם וככה שולטים על הכל מרחוק. גם כשאתם לא בבית והילדים בבית לבד, ניתן לשלוט מרחוק דרך האפליקציה ולנווט את הבית מבלי להיות שם באמת.

האם בהתקנת הבית החכם יש צורך בהעברת חוטים בקיר או עליו?

באופן כללי היום נפוץ השימוש במודולים אלחוטיים לחיבורים של המתגים החכמים בכל הבית דרך ה WIFI שמותקן בבית, ככה שזה חוסך את החציבות או ההצמדה של הכבלים לאורך הקירות.
מה שכן צריך לקחת בחשבון זה שהמכשירים הללו צריכים חשמל, כך שבכל מקרה יהיה צורך במתיחה של חוט חשמל קטן עד הנקודת חשמל הקרובה להתקן.

האם הפיכת הבית לחכם חוסכת לי כסף?

עקרונית, החיסכון שעליו מדברים הוא בדרך כלל נובע משימוש חסכוני לאורך זמן, שעכשיו עם הבית חכם יותר קל לנהל אותו לפי זמנים, כך החיסכון הופך לפשוט יותר בטווח הארוך. בטווח הקצר כמובן שלא נרגיש את זה, כי העלויות הקמה לבית חכם לא קטנות.

האם גודל הבית משפיע על העלות להקמת בית חכם?

באופן עקרוני כן, ככל שהבית יותר גדול, כך יש יותר מוצרים חשמליים לנהל אותם ומתגים של אורות וכדומה. יש מקרים שגם צריך לבצע השחלות מחדש של חוטי חשמל מהארון לאיזורים מסויימים בבית, מה שיגדיל את העלויות התקנה.

האם בית עם חשמל חכם מתאים גם לדתיים חרדים ששומרים שבת?

עקרונית כן. המערכת מאפשר כיוונים דיגיטליים ממש כמו שעון שבת מכני, לכל המכשירים שמחוברים למערכת החכמה. ישנם שאלות בהלכה לגבי המצלמות אבטחה, אבל זה כבר פוסק הלכתי יכול לתת את התשובה לשאלה מאחר ויש מחלוקת לגבי זה בין חכמי דורנו.

דילוג לתוכן