להצעה:
0559395724

מפסק חכם לתריס חשמלי

המפסק החכם מסייע לנו לשלוט בצורה מלאה בתריסים החשמליים בביתנו או בבית העסק. למעשה, מפסק חכם לתריס חשמלי זה אחד הפתרונות החכמים המתקדמים של השנים האחרונות משום שמצד אחד אנו יכולים באמצעות מסך טאץ‘ ייחודי להרים או להוריד את התריס ומצד שני לשלוט בהפעלה באמצעות האפליקציה, מסך שליטה מרכזי או השלט.

השוק מציע מגוון של מפסקים חכמים לתריסים חשמליים אשר תוכננו ועוצבו במטרה לאפשר שליטה בנגיעה קלה שמורידה או מעלה את התריס בצורה אוטומטית מבלי שנצטרך ללחוץ עם האצבע עד שהתריס עולה או יורד לגמרי.

מפסק חכם לתריס חשמלי – יתרונות שווים

למעשה, משפחות רבות בישראל בוחרות לצעוד יד ביד עם הקדמה הטכנולוגית ולהעביר את ביתם המבוסס על מערכת חשמלית רגילה למערכת חשמלית חכמה.

ישנם כל מיני דרכים לעשות את המעבר שאחד מהם הוא פשוט להחליף את המפסקים של מכשירי החשמל הקיימים למפסקים חכמים. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של מפסק לכם לתריסים או לווילונות:

  1. שליטה מלאה על התריסים החשמליים דרך האפליקציה או באופן ידני מקום ובכל זמן.
  2. ניתן לסגור או לפתוח את התריסים באחוזי פתיחה מסוימים לפי ההעדפה האישית שלנו.
  3. ניתן לתזמן את ההפעלה של התריס או הווילון החשמלי דרך המפסק.
  4. מפסק חכם לתריס חשמלי מאפשר מעקב וניטור של הצריכה החשמלית.
  5. מאפשר לתזמן פתיחה וסגירה כחלק מהתרחיש שקבענו למשל מצב שבו כל האורות והתריסים נכבים או נדלקים באותה שעה.
  6. העובדה שאנו יכולים לסגור את התריסים גם כשאנחנו נמצאים מחוץ לבית מעניקה לנו בטחון וודאות שביתנו סגור ומאובטח בדיוק כפי שהיינו רוצים.
  7. משפר את נוחות ואיכות החיים ביום יום.
שליטה מלאה בכל הבית דרך מסך אחד או דרך הסמארטפון
שליטה מלאה בכל הבית דרך מסך אחד או דרך הסמארטפון

איך מתבצעת ההתקנה של המפסק חכם?

מכיון ומדובר בתהליך הדורש התעסקות וחיווט של חוטי חשמל, רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע התקנות של מפסק חכם לתריס חשמלי. התהליך כולל ניתוק של המפסק הרגיל והוצאתו, חיבור החוטים שמובילים מהתריס ישירות למפסק החדש, קיבוע המפסק לקיר וכמובן עדכון ההגדרות לפי דרישות הלקוח.

כמה יעלה לי להחליף מפסק רגיל לחכם?

המחיר להחלפת מפסק מרגיל למפסק חכם לתריס חשמלי משתנה ותלוי במגוון גורמים כמו תהליך ההתקנה, כמות המפסקים שאתם רוצים להחליף וסוג המפסק. המחיר הממוצע עבור שירות זה אצל חשמלאי מוסמך נע בין 270-500 שקלים.

איך מזמינים חשמלאי להחלפת מספק לתריס? בדיוק כאן אנחנו באתר ”החשמלאי שמציל“ זמינים לשירותכם. דרכנו תוכלו לקבל הצעת מחיר מסודרת, לקבל ייעוץ מקצועי מחשמלאי מוסמך ולקבל החלטה צרכנית נבונה וחכמה על פי הצרכים שלכם.

למידע נוסף אודות מפסק חכם לתריס ולפעולות נוספות הקשורות במערכת החשמל כמו למשל בדיקת הארקה, החלפת חוטי חשמל ישנים, תיקון קצר בחשמל, התקנת שעון שבת לדוד או תיקון של אחד ממכשירי החשמל הביתיים שלכם צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולתת ייעוץ חינם ללא תשלום.

דילוג לתוכן