להצעה:
0559395724

שקע חשמל חכם

שקע חשמל חכם הוא מתאם שקע תקע אליו ניתן לחבר כמעט את כל סוגי מכשירי החשמל הביתיים.

לאחר שמבצעים את החיבור אנו יכולים לקבל שליטה על המכשיר החשמלי שמחובר לשקע ישירות מהאפליקציה שהורדנו לסמרטפון האישי או האייפד שלנו.

השליטה מאפשרת לנו להדליק ולכבות את המכשיר החשמלי מכל מקום בו אנו נמצאים ובכל זמן.

למעשה, באמצעות השקע החכם אנו מנתרים ומקבלים בתצוגה בסמארטפון את צריכת הזרם של המכשיר ובזמן אמת אפשר להבין האם המכשיר חסכוני או בזבזן של חשמל.

מערכת חשמל חכם לבית בשליטה מלאה
מערכת חשמל חכם לבית בשליטה מלאה

שקע חשמל חכם – כדאי לדעת

ככל שהזמן עובר, יותר ויותר ישראלים מצטרפים למהפכה של בית חכם. אם אין באפשרותנו לשדרג את כל המערכת החשמלית ולהחליף את ארון החשמל הרגיל בחכם, מדובר בפתרון האידיאלי.

לפני שאתם רוכשים שקע חכם כזה או אחר, שווה לבדוק שמדובר בשקע עם אישור ממכון התקנים בישראל ומשרד התקשורת.

בנוסף, השקע חייב להיום עם הארקה בהתאם לתקן בישראל כדי למנוע התחשמלות ולהתאים לסוג המכשיר החשמלי אליו אתם רוצים לחברו את השקע בין אם זה תנור, מזגן, רדיאטור, דוד חשמלי או כיריים.

המידע שתוכלו לקבל בהיותכם משתמשים בשקע הוא מגוון וכולל בין השאר התראות באפליקציה כאשר הזרם במוצר החשמלי מאופס, רתיחה של המים בקומקום, סיום העבודה של המדיח או מכונת הכביסה והתזמון שבו הסמרטפון, האייפד או אפילו הקורקינט החשמלי מלא.

מה היתרונות של שימוש בחיבור חכם?

ראשית כל, אנו נהנים מיתרון השליטה. כלומר אנו יכולים להדליק ולכבות כל מוצר חשמלי בזמן שמתאים לנו וכך להגיע לבית קר או חם, להכין את הקפה שלנו בדיוק כשפקחנו את העיניים מיד לאחר צחצוח השיניים וההתארגנות של הבוקר ואפילו לתזמן את הנסיעה הבאה באופניים החשמליות.

יתרון נוסף הוא בהיבט של צריכת החשמל משום שכך כל מוצר חשמלי המחובר לשקע חכם נטען או פועל רק כאשר אנו מחליטים וכך גם אנו מונעים טעינת יתר או פעילות שאינה לצורך.

כולנו מצטרפים למהפכה הירוקה והשימוש באותם שקעים חכמים מהווה חלק ניכר ממנה.

באמצעות טיימרים המחוברים לשקעים אנו יכולים לשלוט במכשירים החשמליים ואפילו לארגן את זה ככה שהם יפעלו בשעה מסוימת בכל יום מחדש. במקביל, אנו יכולים לדעת כמה כסף אנו מוציאים על צריכת חשמל עבור כל מכשיר בנפרד.

כמה עולה להתקין שקע כזה?

המחיר להתקנת השקע משתנה ותלוי בסוג השקע שרכשתם ובכמות השקעים שאתם מעוניינים להתקין בו זמנים.

בדיוק כאן אנחנו ב“חשמלאי שמציל“ נכנסים לתמונה במטרה לסייע לכם לאתר חשמלאי מוסמך שיבצע את העבודה על הצד הטוב, היעיל והבטיחותי ביותר.

דרכנו תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר בהתאמה אישית ולבחור את החשמלאי לפי הצרכים שלכם. חיסכון בזמן, אנרגיה וביצוע עבודה באופן מקצועי באחריות.

דילוג לתוכן