להצעה:
0559395724

תיקון דוד שמש

זקוקים דחוף לתיקון דוד שמש? מדליקים את הדוד והוא מקצר? יש לכם נזילה מהדוד? צריכים להחליף את הגוף חימום של הדוד? זקוקים להחלפה של הקולטים? מעוניינים להחליף את הפלאנג' של הדוד? הדוד הפסיק לחמם? פנו עכשיו למומחים לדודים שהם גם חשמלאים!

תיקון דוד שמש כולל תיקון קצר בדוד - חשמלאי דודים מקצועי זמין בשביל 24 שעות ביממה
תיקון דוד שמש כולל תיקון קצר בדוד – חשמלאי דודים מקצועי זמין בשביל 24 שעות ביממה

בארץ ישראל נפוץ השימוש בדודי שמש על הגגות, לפיכך יש לא מעט ביקוש לביצוע תיקון דוד שמש שנחשב לאחד התיקונים הנפוצים במדינת ישראל אשר התברכה בימים רבים שטופי שמש מה שמאפשר לנו אזרחי ישראל להנות מאחד המוצרים החשמליים גאוניים, המועילים והחסכוניים לשימוש במים חמים – דוד שמש.

רוצים הצעה לתיקון דוד? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

יש מגוון רחב של תקלות בדודי שמש שיוצרות מצבים כמו למשל שהמים לא מתחממים כמו שצריך, קפיצת המפסק או הטיימר בכל פעם שלוחצים על המתג של הדוד, נזילות, טפטופים ועוד.

החלפת פלאנג בדוד שמש על גג בטון
החלפת פלאנג בדוד שמש על גג בטון

תיקון דוד שמש – תקלות נפוצות

להלן התקלות הנפוצות ביותר המצריכות תהליך של תיקון המתבצע על ידי חשמלאי מוסמך:

  1. הצטברות אבנית – מדובר למעשה באחת התקלות הנפוצות במדינה ישראל שיכולה לעודד מגוון של בעיות כמו למשל קצר חשמלי, קורוזיה, זרימה חלשה של מים ועוד. הדבר נוצר כתוצאה מאבנית המצטברת בצינורות שגורמת לחימום איטי מאוד של המים. המים מתקשים להגיע לגוף עצמו. בכדי לתקן את התקלה עלינו לפנות לחשמלאי מקצועי שינקה את האבנית ויחליף עבורנו את האוגן המכונה פלאנג‘ ולעתים אף את הגוף עצמו.
  2. תקלה בגוף החימום עצמו או בתרמוסטט – אם המפסק של הדוד קופץ בכל פעם שאתם לוחצים על המתג, כנראה שיש תקלה בגוף החימום וגם אז יכול מאוד להיות שזה כתוצאה מהצטברות של אבנית. יש גם מקרים בהם המים לא מתחממים כמו תמיד, למרות שהדוד עובד שעות נוספות. תקלה בתרמוסטט, בלאי טבעי או פגיעה חיצונית יכולים להוביל לכך. הפתרון במקרים כאלה הוא החלפה של הגוף החימום בלבד או החלפה של הפלאנג‘.
  3. נזילה – לעתים נוצרת נזילה בפלאנג‘ כתוצאה מהצטברות של אבנית. יש מצבים בהם יש צורך להחליפו כתוצאה מאיטום לקוי.
פלאנג' לדוד חשמל ושמש - בדרך כלל אם מתקלקל גורם לקצר בחשמל
פלאנג' לדוד חשמל ושמש – בדרך כלל אם מתקלקל גורם לקצר בחשמל

בחירת חשמלאי מוסמך לביצוע התיקון

גם אם קראתם מדריכים וצפיתם בסרטונים או שאולי פשוט זכיתם בידי  זהב, על פי חוק החשמל, אך ורק חשמלאי מוסמך עם רישיון יכול לבצע עבודה מהסוג הזה.

באתר ”החשמלאי שמציל“ תוכלו ליצור קשר עם חשמלאי מקצוען שיבצע את העבודה בצורה בטיחותית, יסודית ומהירה. לא משנה מה הסיבה שבגללה יש צורך בתיקון הדוד, חשמלאי מוסמך הוא הפתרון עבורכם.

הן איתור התקלה והן התיקון עצמו דורשים ידע מקצועי, מיומנות והבנה בתחום. דרכנו תוכלו בקלות ובמהירות לאתר חשמלאי מוסמך בהתאם לאזור המגורים שלכם ולקבל כמה הצעת מחיר מהירה, מה שיסייע לכם לקבל החלטה צרכנית שקולה וטובה עבורכם.

תיקון דוד שמש מקצר על הגג
תיקון דוד שמש מקצר על הגג

כמה יעלה לי לתקן את הדוד?

המחיר לתיקון התקלה משתנה ותלוי בסוג הדוד, בסוג התקלה, בגישה לדוד, האם יש צורך בהחלפת הדוד הישן לחדש, ברמת המורכבות של העבודה ובמשתנים נוספים.

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר מסודרת אודות תיקון דוד שמש או פעולות נוספות הקשורות למערכת החשמל הביתית אותן רק חשמלאי מוסמך יכול לבצע כמו למשל החלפת פלאנג‘ לדוד שמש או חשמל, התקנת מאוורר חשמלי במטבח, בדיקת פחת בלוח החשמל וכדומה.

צרו איתנו קשר כבר עכשיו ונשמח לעזור ולסייע לכם לתיקון כל תקלה בדוד.

דילוג לתוכן