להצעה:
0559395724

תיקון חשמל

תיקון חשמל רלוונטי לקשת רחבה של מכשירי חשמל ותקלות בחשמל לרבות תיקון דוד חשמלי, קצר חשמלי, תיקון מכונת כביסה, תיקון תנור, תיקון מזגן, תיקון שקעים חשמליים ועוד.

בדרך כלל מדובר בפעולות אשר דורשות התמחות ספציפית תוך התעסקות עם החלקים הפנימיים של אותן מכשירי חשמל כמו חוטים, מנוע, גוף חימום ולכן רק חשמלאי מוסמך יכול לבצעם.

רוב החשמלאים בישראל מחזיקים בכמה הסמכות כאלה ולכן לא צריכה להיות בעיה אבל כן תמיד מומלץ לשאול איזו הסמכה יש לחשמלאי והאם הוא מורשה לבצע את התיקון לו אתם זקוקים.

חשמלאי מורשה מבצע בדיקת הארקה בלוח אחרי תלונות על בעיות התחשמלות בבית
חשמלאי מורשה מבצע בדיקת הארקה בלוח אחרי תלונות על בעיות התחשמלות בבית

תיקון חשמל בהתאם לסוג התיקון

הנה כמה מתיקוני החשמל הפופולאריים בביתנו:

  • תיקון מכונת כביסה – התקלות הנפוצות במכונת הכביסה הן חיבור לקוי למערכת המים, בעיה בצינור ניקוז המים, בעיות בלוח הבקרה המכני – הלחצנים והכפתורים, בעיה בכרטיס הפיקוד של מכונת הכביסה, בעיה בתרמוסטט, רצועת הנעה פגומה והחלפה של אחד או יותר מהחלקים בשל בלאי.
  • תיקון מאוורר תקרה – תקלות ידועות במאווררי תקרה שהחשמלאים נתקלים בהם הם תקיעה של המנוע או ניתוק אחד מחוטי החשמל המובילים אליו.
  • תיקון גוף תאורה – בדרך כלל תקלות נפוצות בגופי תאורה לדים הם שהדרייבר(שנאי) שלהם התקלקל וצריך להחליפו.
  • תיקון שקע בקיר – בדרך כלל תופעות ידועות הם שחשמל לא מגיע לשקע או שנשרף חלק מהשקע וצריך להחליף אותו.
  • תיקון מדיח הכלים – התקלות הנפוצות ביותר במדיח הכלים הן סתימה בממטרות של המדיח, הקצפה או הצפה של מים בשל סתימה בצנרת או בשל הקצפה של חומרי הניקוי השונים, תקלה במנוע או בכבל שלו, תקלה בגוף החימום או תקלה בכרטיס הבקרה של המדיח.
  • תיקון מקרר- התקלות חשמל הנפוצות ביותר במקרר הביתי הן תקלה במערכת ההפשרה, בעיה ברמת הטמפרטורה של המקרר, מחסור בגז, רעשים מהקרר בשל בעיה במדחס, נזילות של מים, חיבור לא תקין של ברז המים, שריפה של מנורה או אטום דלת קרוע/יבש.
  • תיקון מייבש כביסה – התקלות הנפוצות במייבש הכביסה הן שהתוף לא מסתובב כמו שצריך כתוצאה מבעיית עומס, הבגדים נשארים לחים כתוצאה מבעיה בגוף החימום, המייבש בכלל לא נדלק, םליאת האוויר איננה תקינה, יש תקלה במנוע או שהמייבש מקצר.
תיקון מתג של מנורה בקיר
תיקון מתג של מנורה בקיר

החשיבות של בחירת חשמלאי לפי סוג התקלה

יש חשמלאים מכל מיני סוגים. חשמלאים מסוימים יודעים לטפל בכלל הבעיות הקשורות הן במערכת החשמל הביתית והן במכשירי חשמל ספציפיים בעוד אחרים מתמחים רק בתיקון תקלות של מכשיר חשמלי ספציפי כמו למשל חשמלאי המתמחה בתיקון מזגנים.

לכן, לפני שבוחרים חשמלאי מומלץ לוודא שיש התאמה בין ההכשרה ורמת המקצועיות שלו לבין התקלה שעליכם לתקן.

בדיוק כאן אנחנו ב- ”חשמלאי שמציל“ נכנסים לתמונה. דרכנו תוכלו לאתר בדיוק את החשמלאי המתאים שיתקן את התקלה הקיימת בביתכם, לקבל כמה הצעת מחיר ולהזמין את בעל המקצוע בזמנים שמתאימים לכם.

תקלה בחשמל בדירה גרמה לשריפת גוף תאורה
תקלה בחשמל בדירה גרמה לשריפת גוף תאורה

תיקון תקלה בחשמל כמה זה יעלה לי?

המחיר לתיקון תקלה חשמלית משתנה ותלוי בסוג המכשיר או בסוג התקלה, בעלות הביקור של אותו חשמלאי, ברמת המורכבות של הבעיה, האם יש או אין אחריות על המכשיר והאם יש צורך בהחלפה של חלק במכשיר עצמו. טווח המחירים הממוצע לתיקון נע בין 250-700 ש“ח.

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ חינם ללא תשלום והצעת מחיר לתיקון התקלה.

דילוג לתוכן